27 Aralık 2011 Salı

Vicdan Çorbası


HAFTANIN YEMEKLERİ-36

Herkese merhaba,

İyi haftalar...

Öncelikle bir konuyu aktarmak istiyorum. Tarifleri düzenli olarak her hafta iletiyorum. Bazen mail kutunuz dolu olduğundan yada başka nedenlerle mail size ulaşmıyor. Fakat liste çok kalabalık olduğu için iletilemeyen adreslere tekrar gönderim yapmıyorum. O nedenle mailin size ulaşmadığı durumlarda tarifi yeniden iletmem için bana maille dönüş yaparsanız sevinirim :))))))

Eveeeeet gelelim bu haftanın tarifine...

Birkaç haftadır göndermiş olduğum baştan çıkartıcı tarifler nedeni ile diyette olan arkadaşlarımdan şikayet mailleri alıyorum.
Haklısınızda...

Kış nedeni ile haftaya bir çorba tarifi ile başlamak istiyordum zaten vicdan çorbası tarifi yayımlayarak en azından kendi vicdanımı rahatlatayım bari dedim :)))))
"İşyemekleri, davetler, toplantılar ya da dostlarla bir aradayken farkında olmadan yemeği fazla kaçırmış olabiliriz.
İşte böylesi durumlar,  yani bir gece önce yemeği ve içkiyi fazla kaçıranlar için, Uzman Diyetisyen Dilara Koçak’ın vicdan çorbası."


Vicdan Çorbası


Malzemeler:

· 2 Kabak,
· 2 soğan,
· 2 domates,
· 2 yemek kaşığı bulgur,
· bir demet nane,
· bir demet maydanoz,
· bir demet dere otu,
· kimyon, pul biber, karabiber, az tuz,
· biraz limon suyu,
· 2 bardak su.
 
Yapılışı:
 
Tüm malzemeyi pişirdikten sonra taneli içilebilir veya blender’dan geçirerek çorba yapılabilir.
 
Bir veya iki gün  uygulayabilirsiniz.

Öğle ve akşam yemeği olarak:

· Sınırsız Vicdan Çorbası,
· Salata ( 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ile)
· 50 gram lor peyniri, 1 kepekli etimek

Normal bir kahvaltı ve ara öğünler ile de destekleyin lütfen.
Günlük 4 fincan yeşil çay ile 2 litre su, bir şişe maden suyu da ödemi atmaya yardımcı olur.


Çok lezzetli olmasa da lezzetli yemeklerin ardından vicdanımızı rahatlatmak için içilebilir...

AFİYET OLSUN

Görüşmek üzere :)))

Sevgiler


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...