16 Temmuz 2012 Pazartesi

Bezelyeli Tavuk Salatası

HAFTANIN YEMEKLERİ-204

Herkese merhaba,

Geçen hafta tatil dönüşünde başladığım diyet operasyonumu haftasonu için aynı yurdun aynı odasında 5 yılımı paylaştığım üniversiteden arkadaşımın düğünü vesilesi ile gittiğim Tire' de bol bol sabote ettim.

Yorucu fakat bir o kadar keyifli geçen haftasonu kaçamağımda hem uzun yıllardır göremediğim arkadaşlarımı gördüm, hem de onlarla doyasıya eğlendim...

Uykusuzluk ve yeme sınırlarımı birkez daha test ettiğim bu seyahat sonrası diyete kaldığı yerden devam etme kararı da almış bulunuyorum...

Yazımı okurken gülümseyen arkadaşlara sesleniyorum valla bak bir daha bozmak yol diyeti :))))


Bezelyeli Tavuk Salatası

Malzemeler

-2 adet tavuk göğsü
-1 kutu konserve bezelye
-1 domates
-3 adet sivri biber
-1 demet yeşil soğan
-Yarım demet maydanoz
-Yarım demet dereotu
-Zeytinyağı
-Limon suyu

Yapılışı

 
 
Tavuk göğüslerini haşlayarak didikleyin. Daha sonra kalan diğer malzemeleri karıştırarak üzerine zeytinyağı, limon ve tuz ekleyerek salatayı karıştırın.






0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...