9 Nisan 2013 Salı

Mimoza Salatası

HAFTANIN YEMEKLERİ-274


Herkese merhaba,

Bu hafta yoğunluktan dolayı bir türlü bloğun başına geçip tarif yayınlayamadım beni mazur görün lütfen :))

Kızımın kreşe başlamasının heyecanı ve koşuşturması ile meşgulüm son zamanlarda. Tatlı koşuşturmalar bunlar ama tam anlamı ile dağıldığımı söyleyebilirim bu süreçte. Neyse bıdık okula başlasın toparlarız inşallah...

Bugün uzun zamandır sunumunu çok beğendiğim mimoza salatası tarifini sizlerle paylaşmak istiyorum. Mayonez içermesi nedeni ile ben hiç tatmadım daha önce ama içeriği karışık görünse de lezzetli olduğundan eminim. Görüntüyü çok beğenen ama içeriği karışık bulan arkadaşlar farklı malzemelerle hayal güçlerini çalıştırabilirler :)))

Sevgiler, görüşmek üzere


Mimoza Salatası

Malzemeler

1 adet ton balığı konservesi
6 tane haşlamış yumurta
150 gr rendelenmis kaşar peyniri

250 gr mayonez
100 gr buzluktan çıkmış tereyağı
3 kucuk baş soğan
maydanoz
2 tane patates (isteğe bağlı olarak haşlanmış patates ilave edilebilir)
Yapılışı

Bu salatayı kat kat yapıyoruz. Önce tabağın altına çok çok ince doğramış yumurta akları koyuyoruz, sonra bunun üzerine rendelenmiş kaşar peyniri, sonra-iyice karıştırılmış ton balığı, onun üzerine mayonez (ağ şeklinde), sonra çok ince doğramış soğan, sonra karıştırılmış 3 yumurta sarısı, sonra mayonez, onun uzerıne doğramıs maydanoz, bunun uzerine tereyağı rendeleyin. En son kat-karıstırmıs yumurta sarısı. Belki biraz karışık geliyor ama aslında katları istediginiz kadar değiştirebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...