10 Nisan 2013 Çarşamba

Reklamturko Çekilişle Laptop Hediye Ediyormuş..

Herkese merhaba,

Tamamen tesadüfen internette gezerken bulduğum bir blog "ReklamTurko"

Blogger' lerin en önemli sorunu olan hedef kitleye ulaşmada ben ve benim gibi amatörlere yardım ediyorlar. Nasıl mı? Bizlere ücretsiz reklam şansı tanıyarak trafik ve takipçilerimizin artmasına vesile oluyorlar...

Ben tanışalı çok olmadı ama kısa sürede oldukça hatırı sayılır bir kitleye ulaşmışlar bile... Benim trafiğimde ise kayda değer bir artış yaşandı sayelerinde :)))

Ve "ReklamTurko" bloggerlere verdiği bu desteğin yanında bir de çekiliş düzenleyerek bir kişiye laptop vermeye hazırlanıyor. Hem bloğumun ücretsiz reklamı olsun hem de yazılarımı yeni laptopumla yazayım diyorsan sakın vakit kaybetme sen de katıl (Katılmak için tık tık )

Hiç öyle bana çıkmaz falan demeyin. Unutmayın şansın ne zaman döneceği hiç belli olmaz :))





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...