22 Ekim 2013 Salı

Peçete Katlama Sanatı

HAFTANIN YEMEKLERİ-309

Herkese merhaba,

Öncelikle hepinizin geçmiş Kurban bayramı mübarek olsun. Umarım hepiniz iyi bir bayram ve tatil geçirmişsinizdir...

Benin tatilim çok parlak değildi ama olsun yine de ailemi görmüş olmanın sevinci tüm aksilikleri gölgede bıraktı...

Bu arada uzunca bir ara verdim tariflere farkındayım ama inanın neredeyse hiç kafamı kaldıramadım bu aralar. Hep aklımda yeni tarifler ama yayınlayamadım bir türlü...

Uzun bir ara olunca tatlı mı tuzlu mu ne yayınlayacağımı bilemedim. Sonradan aklıma farklı bir fikir geldi...

Evet biz çalışan bayanlar sofralarımıza her daim özenemiyoruz ama kırk yılın başında kuracağımız davet sofralarını unutulmaz kılmak için almamız gereken önemli önlemlerden biri olan peçete katlama sanatını da öğrenmek gerekli...

İtiraf edeyim ben şimdiye kadar böyle havalı peçete katlama stilleri hiç denemedim ama uygulamalı videoların kolayca denememizde faydalı olacağına inanıyorum ve mükemmel bir sitenin adresini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bakalım hangi modelleri beğenecek ve uygulayacaksınız? Tabi bu arada deneme yapanlar yorum bırakırsa çok memnun olurum :)))


Sevgiler, görüşmek üzere


Peçete Katlama Sanatı

Malzemeler

Sofranızla uyumlu renk renk peçeteler :)

Yapılışı

http://www.fais-pas-le-malin.com/comment-plier-une-serviette.html

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...