6 Nisan 2014 Pazar

Simit Tost

HAFTANIN YEMEKLERİ-329

Herkese merhaba,

Aslında bugün tarif vermek yerine sizlere öneri vereceğim :)
Eski işyerimin merkez ofisinde çalışırken sabah yedi buçukta işbaşı yapardık. Köprü geçişinde sorun olmasın diye erkenden kalkan servis saat yedi gibi şirkette olurdu. Aradaki yarım saatimizi şirkete yakın bir büfede sabah kahvaltısı yaparak değerlendirirdik...

Arkadaşlarımın çoğu kepekli minicik tost ekmeğine beyaz peynirli yağsız tost tercih etse de ben her gün farklı içerikte simit tostumu afiyetle mideye indirirdim. Müdavim olunca torpil de olurdu içerikte biraz...

Hıımmmm bu saatte tok olmama rağmen canım çetki yemin ederim...

Sonra ne mi oldu, o tarihlerde ömrü hayatımın kilo rekoruna imza atmıştım.

Yok ama onun her gün simit tost yemekle alakası olamaz. O tarihlerde Çerkezköy'den İstanbul'a yeni taşınmıştık. Hatta eşim daha Çerkezköy'den taşınamamıştı ve ben hiç kimseyi tanımadığım kocaman bir şehirde tek başımaydım da ondan kilo aldım ben. Çok yemekle ne alakası var nerden çıkartıyorsunuz böyle şeyleri :)))

Gözünüzü de çok korkuttum belki ama merak etmeyin, hergün yemezseniz hiçbir şey olmaz :))

Sevgiler, görüşmek üzere

Simit Tost

Malzemeler

Bir adet simit
Dilediğiniz her türlü malzeme

Yapılışı

Elinizdeki malzemeleri ve tabiki sevginizi de kattığınız simitinizi hafif gevreyene kadar tost makinasında tutun. Kaşar varsa uzamalı :))





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...