27 Aralık 2011 Salı

Narlı Çikolata Çanakları

Narlı Çikolata Çanakları
Malzemeler:

Çikolata çanakları için:
1 çorba kaşığı oda sıcaklığında bekletilmiş tereyağı,
2 çorba kaşığı tozşeker,
1 adet yumurtanın akı,
1 çorba kaşığı un,
1 çorba kaşığı kakao
Kreması için:
1 su bardağı krema,
4 çorba kaşığı labne peyniri,
4 çorba kaşığı tozşeker,
5 çorba kaşığı nar tanesi
Yapılışı:

Çanakları hazırlamak için, tereyağını tozşekerle çırpın. Üzerine yumurta akı ile elenmiş un ve kakao ekleyin. Karışımı yağlı kağıt serilmiş bir fırın tepsisine kaşıkla daireler şeklinde yayın. Önceden ısıtılmış 190 derece fırında 8 dakika pişirin. Hamurlar fırından çıkar çıkmaz, çanak şeklini vermek için, ters çevirdiğiniz bardakların üzerine koyun. Elinizle hafifçe bastırıp şekillendirin ve soğumaya bırakın. Diğer taraftan kremayı çırpıp labne peyniri ve tozşekerle karıştırın. Soğuyan çanakları servis kabına alın. İçlerine krema koyun. Nar taneleri ile süsleyip servis yapın.


HAFTANIN YEMEKLERİ-52

Merhaba,
Yarın sabah erkenden eğitime gideceğim için tarifi akşam çıkmadan önce yollamak istedim.
(Sorumluluk anlayışım gözlerinizi yaşarttı dimi :))))
Yine bomba bir tarif...
Sizi bilmem ama ben her akşam yada 2 akşamda bir nar yerim kış aylarında...
Tamam narı temizlemek çok zor ve ben en sevdiğim pijamamı sırf bu uğurda feda ettim kabul ama yine de nardan vazgeçemem doğrusu...
Birlikte uyumlarını çok sevdiğim 2 malzeme nar ve çikolatayı bir arada yiyebileceğim bir tarif aradım ve buldum...
Sunum çok güzel. Yapılışı da kolay ve kısa sürüyor...
Sevgilerimle :)))
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...