27 Aralık 2011 Salı

Renkli Kavun Dilimleri



HAFTANIN YEMEKLERİ-100

Herkese merhaba,

Nihayet Dalya diyorum ve 100. tarifimi yayınlıyorum...
Motivasyonumda sizlerin desteği ve güzel mesajları çok büyük, o yüzden hepinize teşekkür ederim
Daha nice tariflerde birlikte olmayı diliyorum :))))

Gelelim tarife. Bugünkü tarifi aylar önce gördüm ve çok beğendim.
Hadi gelin rengarenk yaz sofraları kuralım bu kavunlar sayesinde...

Renkli Kavun Dilimleri


Malzemeler:
 
- 1 kavun (yuvarlak formda olanlar tercih edilebilir.)
- 1 paket jöle
- Meyve parçaları

Yapılışı:


Kavunu ortadan ikiye kesin. İçindeki çekirdekleri boşaltın. Bir tarafta da jöleyi hazırlayın. Jölenin kaynarlığı biraz gidince, kavunun içine dökün. İçine de istediğiniz meyve parçalarını atın. Buzdolabında dondurduktan sonra, dilimleyerek servis edin.



Afiyet olsun...



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...