10 Ocak 2012 Salı

İncirli Cevizli Ballı Krep

HAFTANIN YEMEKLERİ-58

Herkese merhaba,

Yılsonu yoğunluğu nedeni ile birkaç haftadır tarifleri geç saatlerde yayınlayabildim ama bugün erkenden tarifimi yayınlamak istedim.

Yılbaşı için dışarıda planı olmayan PTT' cilerin (Pijama, Terlik, Televizyon) sofralarına ekleyebilecekleri pratik ve bir o kadar da lezzetli bir tarifim var.

Yarın şirketimiz tatil olacağı için ben şimdiden hepinizin yeni yılını kutlamak istiyorum.
Yeni yılın herkes için arzu ettiği tüm güzellikleri yaşayacağı bir yıl olmasını dilerim :))))

Tarifimiz pemberehber.com sitesinden alıntıdır...

Sevgilerimle

İncirli Cevizli Ballı Krep

Malzemeler:

- 10 adet krep-(Bence pratik olması adına Kentonun hazır krep hamurları ideal ama illaki kendim yaparım krebimi diyen marifetli arkadaşlara da saygı duyarım:)))
- 15 adet kuru incir
- 5 çay kaşığı bal
- 1 çay kaşığı dolusu tarçın
- 1 çay bardağı ceviz içi
- Kürdan

Yapılışı:

1. Dövülmüş ceviz içi, bal, tarçın ve ince ince kıyılan kuru incir derin bir kasede karıştırılır.
2. Kreplerin içine paylaştırılan malzeme, kreplerin heryeri kaplanacak şekilde yayılır.
3. Krep sıkıca sarılarak dürüm haline getirilir.
4. Eşit aralıklarla kürdanlanan krepler kesilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...