14 Ocak 2012 Cumartesi

Vanilyalı Sıcak Muz

HAFTANIN YEMEKLERİ-76

Herkese selamlar,

Mart ayının ilk tarifi herkesin deneyebileceği basit bir tatlı olsun istedim.
Aranızda muz sevmeyen var mı bilmiyorum ama vanilya ve muz yan yana gelince sevmemek pek mümkün olmaz diye düşünüyorum.

Haydi bayanlar, tarifleri çok beğeniyorum ama bir türlü fırsat bulup deneyemedim diyenler için bulunmaz fırsat, denemek için bundan daha kolay bir tarif bulamazsınız ona göre :)))

Sevgiler, Pazartesi görüşmek üzere

Vanilyalı Sıcak Muz

 
Malzemeler:
 
- 4 muz
- 50 gr tereyağ
- 1 su bardağı toz şeker
- 1 paket vanilya
 
Servis için
Vanilyalı dondurma, Toz Antep fıstığı
 

Yapılışı:
 
Muzların kabuklarını soyup ortadan ikiye kesin. Tereyağını tavada eritip vanilya ile şekeri ekleyin ve kısık ateşte eriyinceye kadar bekleyin. Tamamen eriyince muzları ekleyip önlü arkalı 4-5 dakika pişirin. Servis tabağına aktarıp üzerine vanilyalı dondurma ekleyin. Toz fıstık serpiştirip bekletmeden servis yapın.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...