5 Mayıs 2013 Pazar

Sebzeli Pirinç Pilavı

HAFTANIN YEMEKLERİ-280

Herkese merhaba,
 
Bildiğiniz üzere kızımın okula başlaması ile Şerife ablamızla vedalaştık. Dolayısı ile benim için en büyük nimet olan akşam hazır yemeğe konma dönemi de sona erdi :( İşten geldiğimde uğraşmamak için akşamdan pişirmeye çalışıyorum yemeklerimi...

Aslında yemek yapmayı çok seviyorum sevmediğim şey ise ne yapacağıma karar vermek :))) Karar vermek bitirmenin yarısı o yüzden bence :)))

Yarın akşamın menüsünde yer alan ve tamamen spontane gelişen sebzeli pirinç pilavımın tarifi de sizlerle paylaşmak istiyorum. Yola sebzeli bulgur pilavı için çıkıp sonradan pirinç olsun dedim. Ama inanın süper lezzetli oldu.


Sevgiler, görüşmek üzere
 
Sebzeli Pirinç Pilavı

Malzemeler

- 1 orta boy soğan
- 2 sivri biber
- 5 adet mantar
- 1 havuç
- 1 domates
- 1,5 bardak pirinç
- 3 bardak sıcak su yada et suyu

Malzemeler

Soğan ve sivri biber ince doğranır ve zeytinyağında kavrulur. Ardından doğranmış mantar ve rendelenmiş havuç eklenir. Mantarın su salıp suyunu çekmesi sağlanır ve ardından son olarak domates eklenir. Tamamı kavrulan ve pişen malzemelerin üzerine pirinç ilave edilir. Kısa bir süre beraber kavrulduktan sonra su ilave edilir ve suyunu çekene kadar pişirilir. Ardından bir süre dinlendirilir ve servis edilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...