22 Ağustos 2014 Cuma

Yine yeni yeniden...

Herkese merhaba,

İlk olarak kızımın doğumu ile başlayan akabinde yemek bloğu ile genişleyen bloggerlik maceramda birkaç kez kısa süreli aralar verdiğim olmuştu ama bu defa ilk kez bu kadar uzun ara verdim...

Bu kadar hevesle devam ettiğim yazılarıma neden ara verdiğimi merak eden hatta onu erişim listesinden çıkarttığımı düşünen birçok arkadaşım ara ara beni yoklayıp hadi dön artık deyince beni özlediğinizi ve tariflerimi ne kadar özlediğimi hatırladım ve yine yeni yeniden başlamaya karar verdim...

Bu uzun aranın ardından tarif maceralarımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz...

Ama herşeyden önce kısa bir özür ve açıklama yazısı yazmak istedim...

Malesef küçük bir sağlık problemi yaşadım. Dizimdeki uykularımı kaçıran ağrı beni önce İstanbulda başlayan sonra Ispartada devam eden hummalı ve stresli bir tetkik sürecine, ardından ameliyata, yine stresli bir patoloji sonucu bekleme sürecine ve yürüyemediğim günlere itti...

Bütün bu stresli süreçte tek tesellim annem ve ablamın yanımda olmalarıydı... Öğrenen arkadaşlarımdan arayan soran eksik olmadı sağolsunlar.

İşte bu nedenle sizlerden uzaktaydım ama geçti gitti. Şimdi herşey bitti ve kaldığımız yerden devam edebiliriz...

Yanlız biraz kilo aldım bu ara diyet tarif arayışları içindeyim haberiniz olsun :)

Sevgiler, Pazartesi günü tekrar görüşmek dileği ile

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...